Kategória:

Webáruház indítás a járvány alatt. Főbb okok a webáruház mellett.

Manapság rengeteg vállalkozás és üzlet számára egyértelmű a tény, hogy szinte alapkövetelmény egy webshop.  Ennek ellenére sokan még tartanak a webáruházak világától, vagy éppenséggel nem érzik szükségesnek létrehozni egyet.

Egy webshop alapjáraton is nagyban növeli a vállalkozás bevételét. A jelenlegi járvánnyal terhelt helyzetben, azonban sok üzlet számára egy webáruház üzemeltetése akár életmentő is lehet.  

Egy webáruház épp úgy segítség lehet a vásárlónak, mint az üzlet tulajának. Nézzük is meg mik a főbb szempontok, hogy akár már ma belépj az eCommerce világába! 

Több vásárló elérése bárhol és bármikor 

Internet szinte minden háztartásban van, ami azt jelenti, hogy a webárúházad is. Több vásárló talál rá az internetet böngészve egy webshopra, mint egy fizikai boltra, vagyis több embert is érhet el egy webshop, megnövelve így a bevétel lehetőségét is.  

A vásárlóknak nem kell fizikailag jelen lenniük egy vásárlásnál. Akár az ágyban fekve, útközben, munkában, a mobilnet segítségével konkrétan bárhol megrendelhetik a kívánt terméket.  

Nem csak bárhol, de bármikor is. Egy webáruházban 0-24 rendelhetnek terméket, nyitvatartástól függetlenül. Tegye fel az a kezét, aki ne álmodott volna arról, hogy alvás közben is pénzt keres!


A webáruház kényelmesebb 

Mivel a vásárlóknak ki se kell mozdulniuk otthonról, akár az otthoni, játszós ruhában ülve is megvehetnek egy terméket, jobban szeretnek webáruházon keresztül pénzt költeni, hiszen az kényelmesebb számukra.  

Viszont nem csak a vásárlóknak, hanem a vállalkozóknak is sokkal kényelmesebb az eladás ezen útja. Amint meg van a webshop és kialakult az értékesítési folyamat, már csak azt kell elintézni, hogy a termék eljusson a vásárlóhoz. Nem kell minden egyes vásárlást végig kísérni az elejétől a végéig. Ebből kifolyólag is nagyon fontos, hogy a webáruházat hozzáértők segítségével alakítsuk ki, a vevők és a piac igényeit szem előtt tartva. 


Költséghatékony 

Minél kevesebb a kiadás, annál nagyobb a profit. A webáruház talán azért is lehet ijesztő elsőre, mert a kezdetben nem olcsó mulatság. Igen is lehet zsebbe nyúlós, hiszen fejlesztése költséges az összetettsége miatt, azonban ez csak kezdeti költség. Amint elkészült, már szinte minimális vele a költség.  

Arról nem beszélve, hogy egy üzlethelyiséghez képest, mennyire költséghatékonyabb. Nem kell bérleti díjat, rezsit, sőt még egy vagy több ott lévő alkalmazott bérét se fizetni.

Kép forrása

Könnyebb vásárlószerzés 

A közösségi média által pofon egyszerű érdeklődőket terelni a webáruházra és belőlük vásárlókat kreálni. Pár jól irányzott Facebook és Instagram hirdetés, és jönnek is az értesítések a vásárlásról.

A vásárlók nem csak könnyebben rátalálnak a webáruházra, mint egy hagyományos üzletre, de jobban is tudnak tájékozódni benne.  Látják az összes terméket leírással, árral, könnyen áttekinthetően, ami meggyorsítja a választást és megnöveli a konverzió esélyét.


Automatizált értékesítés

Az értékesítési folyamatot csak egyszer kell kitalálni, elkészíteni. Amint az meg van – ha jól készítettük el – növekedni fog a bevétel látványosan. Az érdeklődő a hirdetésekből ellátogat a webáruházra, ott körülnéz, kiválasztja a megfelelő terméket és vásárlóvá válik. A csomagot összekészítik, a futárszolgálat kiszállítja és meg is kapja a terméket. Ezt a rendszert csak egyszer kell kialakítani, utána megy magától minden.


Biztonságos vásárlás a járvány alatt is